Kk

Du är ingen hora du är en ängel du är de bästa dottern man kan ha, du är arg på din mamma jag kanske inte förstår hur arg du är men du är kanske inte en ängel i hennes ögon men en sak ska du veta de kommer du alltid vara du är den mäst omtänksamma personen jag någonsin träffat, du tar andra före dig du tar skit för andra, du vill inte att andra ska må dåligt du är en underbar person, jag kanske inte är till någon nytta men om du vill, så finns det alltid en plats i mitt hem där du får bo jag skiter i hur länge destu längre destu bättre, jag älskar dig mer änn allt jag vill inget annat änn att du ska vara glad också jag finns alltid för dig, vart jag änn går så finns du alltid i mitt hjärta <3
 
 
Den här tjejen är den bästa som finns är alltid glad världens bästa flickvän som finns, alltid funnits för mig varit den underbaraste stått i alla olika väder vi har bråkat, de har löst sig föratt de går inte att vara sur på de underbara leendet jag ser varje dag på skolan de gör min dag min vecka att bara få se dig glad för en dag de gör så att mitt hjärta slår i 290 jag blir glad jag kan göra vad som hälst om jag är så ledsen att jag knappt vill prata så är du alltid där, här om dagen de var nog den värsta dagen i mitt liv tyckte jag för jag klarade nästan inte ens av att hålla mig från att börja gråta, redan då vi just hade kommit hem för jag såg att de var något jag mådde dåligt föratt jag inte hade sakt vad som hade hänt jag ville inte ens gå till skolan jag mådde dåligt, för mamma o när jag börja gråta tänker jag på alla underbara minnen jag har haft med min älskade flickvän vi har gjort nästan allt tillsammans jag försöker att få den lyckan att vi ska göra allt tillsammans de ända som behövs av att vi ska göra de är att jag ska bli en bättre person, kommer alltid älska dig for ever and ever love you baby you are my heart <3
 
 
Hon ger mig ond blicken, då blir man bara världens gladaste av att bara få se dig ily baby <3
 
 
 

comments

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0