www.LiindaForsberg.blogg.se <3

hejj hejj linda här igen ..<3
haha jag trivs lixom på minehhs blogg ;bb
idag har jja varit med minehh , eh vad gör man då , jo
man dampar så in i helvetet ! ;)))
Träningen idag gick svin bra för mig typ :)
men minehh har fortfarande sådär jävla ont i knät ;s
borde faktist fixa sig tycker jag (y'
vi gick till coop köpte jordgubbs dricka och en marabo Choklad MUMS ! :)<3
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer ;bb <3
vi lär väl se ? =))
jag ska dra nu .. rättare sakt SOVA Mmmmmmmmmmmmmmmm... <3
hahaha xd

hare så bra nu alla kanske ses vi igen här ?
era ögon kommer nog läsa nått med mig fler gånger här ;)) <3
sovsöttallanudä:*<3


// Lindaforsberg ! <3


comments

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0