omg linda igen? ;oo <3

hejj minehhs sockertoppar haha ! ;**
linda här! :** <3
idag har jag varit med EmmaHalleman ;bb
vi var på stan oh hade allmänt skojj ;))<3
när vi skulle dra hem te mej såg vi bella :))) <3
då satt vi oh snacka , jag kollade upp såg jag en tant försöka komma ner för ålens trappan med rulator *staving*
jag tp - omfg ..
kommer sluta illa så jag rusa dit oh hjälpte henne! HAHA !
emmaohbella garvade som fään xD
men jag var ju faktist en hjälte! :D:D
minehh har softat på hela dan tills dansen (y' <3
gick bra som tusan tror jag , men lilla minehh har ont i knät :(<3
cooper sprang hon inte änns ;pp
imorgon skola ;)) <3
jo om ni undrar varför jag slänger in lite inlägg ere för att minehh inte har tillgång tiill bloggen eller
någon såndär ShhhhhiiiiT xD <3 Puss minehhs babe's //  Liindaforsberg ! <3


comments

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0