Hanna Thorn som gästbloggar ikväll ;)<3

Tja minehs blogg (:
Har lovat min underbara lilla syster att gästblogga. så jag tycker att jag kan göra det nu! :*
Dagen har varit sjukt bra. Har saknat Mineh åh Linda GRYYMT MYCKET!
Blir att kolla film snart, för jag har typ bara pluggat hela jvla fucking dagen.
öhh. vet fan inte vad jag ska skriva men..
asså shermineh, jag är ÖVER LYCKLIG över att jag har dig som bv åh syster.
för du finns alltid här för mig, och jag kommer alltid att finns här för dig. älskar dig,§
hanna(L)mineh, står alltid i stjärnorna! :* <3

comments
Postat av: Hermanniris

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-04-22 @ 09:46:54
URL: http://hermanniris.blogh2o.com

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0