BELLAHHH ;d ♥

chacha bloggennn ;))
sitter hemma med Bella och ska snart äta, vi kom nyss hem från stan, vi har varit med Pär och Simon (: §
Sen ska jag kaaanske på träning, men det är inte säkert, för jag har ont i mitt knä, och det är faktiskt sant, sen har jag ont i min foot också ;))
Säger vi..
Orkar inte träna idag, fast jag måste typ..
Och om jag inte drar på träningen så är jag och Bella troligen med PäroSimon :) <3
Idag har vi vara haft tråkdag..
Idrotten va faktiskt ganska kul, för vi gick motionsrundan, den vid kyrkogården, sandenskolan och sådär.
Det spöregnade, och det var värsta vattenpölen, och jag och Bella gick på var sin sida om den, så kom Markus och hoppade så vi blev alldelens blöta x))
Sen drog vi till stan och köpte glassss
jajah, men nu ska jag äta, sen drar vi ut.
Hörs sen babes (a) <3


KysseN ♥

comments

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0