tjaaaaaaa

hej :D
just nu sitter jag och tråkar framför datorn, och smsar xd ;)
Ja, jag ska nog gå och lägga mej snart trorja,
för jag är fett trött!
Jag ska först berätta om min dag.
Jag vaknade, såg på tv, väckte mamma, åt frukost, pratade med mamma, packade, for till tandläkaren, och det gick ganska bra! :)
sen for jag på stan med pappa, vi hittade en tröja till mig, som va blå :)
den va assnygg! :D
Sen for vi hem, och då grattade vi Shoreh, som fyllde år.
Sen åt vi tårta, fast den va inte god xD
ja, sen ringde Bellabus mig, och sa att hon va i Boden igen.
Och då sa jag att hon skulle komma hit, annars skulle jag nita henne ^^ fast de gör jag ju nte men.. :)
då kom hon, och hon fick enjättebamsekram, :D:D
Sen gick vi till hennes mammas jobb, och hämtade hennes nyckel
Sen gick vi till henne, och skulle äta, och jag ska inte berätta va som hände där hahaha xD
De är bara jag som är kraftigt failad! x)
Sen for jag på träning, och jag kom hem, sen gick jag och bella till coop, sen gick jag hem, 
Ja, och duschade, Sen åt jag glass, och nu sitter jag här :D

förlåt, jag är bara övertrött, ja.. ;)


Puss! <3

 


comments
Postat av: bella

haha !! :DD <3

2010-11-04 @ 19:05:52
URL: http://brunettisa.blogg.se/

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0