sitter hos mormor med kusinvitamin,

hej, just nu sitter jag hos mormor med kusinvitamin!
Vi har jättekul, vi sitter och kopierar våra händer i en kopiator, jag tror det heter så! x)
Vi ska snart äta glasssss ;d
och vi har jättemysigt!
Idag har jag bara slappat tills ungefär halv ett, oj nu kom lexi och hoppade upp i knät på mig!
Ja, sen gick jag till BP och var med Joel ett tag, vi gick runt lite,
Sen stog jag på gränsen trångfors/ och mitt i ingenstans! hahah ;)
Och sen gick vi till han.
Sen skulle han till sin mamma, då följde jag han till bussen, sen gick jag hem.
Saknar han redan! ♥
Imrn ska jag hem, sen ska jag vara med Joel, trorjag.
Sen är det träning!
Jaja, nu ska jag vara social med kusinvitamin, :)
Vi får höras sen!
pussennnnn ♥


bild i repris.
Älskardig sötnöt! <3

comments

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0