bloggggggg

Jag har verkligen ingen lust att blogga!
Det kommer väl nåt inlägg då och då..
Ja, men i torsdags var jag med Bella, (random och skriva om tre dagar sen?)
eller först var jag på badet med famíljen, det va kul!
Se fick jag damp på bella för att hon ringde 24/7 :o
Ja, sen kom hon, och då gick vi ner med datorn och tog massa fina kort, som kommer bli en ny header! :)
Ja xD
vi asgarvade en timme åt : Tjena! ... läget?! :o

HAHAHAHHAHA xD
Jjaja, men nu ska jag dra!
Puss!

Idag har jag och bella varit med Johannes och Linus.
det va skoj.
Sen köpte vi B&J, och så.
Nu sitter vi vid varsin dator xD


Jag ska fixa massa tidsinställda inlägg sp slipper jag blogga! ;d
nej skoja bara :)




hejs

comments
Postat av: Vilma

du är snygg mineh! och tack för att du frågade, det gjorde min tack hihi :-D

2010-11-26 @ 18:51:04
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej! Jag började med en Justin Bieber novell för ett tag sedan, läs gärna och kommentera vad du tycker! :D

2010-12-09 @ 20:42:44
URL: http://justinbstories.blogg.se/

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0