<3!

yap, kvällen har varit grym! ;)
jag och Lydia såg på remember me, och åt b&j,
tack för kvällen! ;)
och när vi gick till mej, så hade jag dampp, och skrek lite, typ JAG VILL SLIPPA DEN HÄR SKIIIITEEEEEN!
SHALALALAALALALALALA
WHY SO SERIÖÖÖÖSSSSSSS
HAHAHAHAHA
DAAAAAAAAAAAMP
LYDIA DU ÄR EN MUUUUPP
DU ÄLSKAR KINEESEEEERR
och sånt.. xd

och hemma hos henne asgarvade jag på golvet typ, sen blev jag allvarlig och kom med en tändare som typ inte ens funkade?! xd
och sa massa saker x)
men sån är jag (hhhhh)<3
nu ska jag se på tv, eller typ spamma lydia?! :D
hahha!
imrn ska jag och muppen på badet typ, nån som vill komma och va me oss ? ;d
åsså ska vi vara med katten kanske, ;)

puss! ;d

comments
Postat av: Lydia ;D

tjokka vi ee ;*

2010-12-29 @ 02:26:18
URL: http://ttornberg.blogg.se/

kommentera (y):

Namn:
komma ihåg?

email. visas inte!

din blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0